Recomandari de Securitate

Pentru siguranta contului de Internet Banking:

  • Nu deschide e-mailuri sau atasamente de e-mail provenite din surse necunoscute;
  • Nu utiliza aplicatii piratate , actualizeaza aplicatiile folosite la ultima versiune disponibila;
  • Iti recomandam ca accesarea serviciului de Internet Banking sa se efectueze utilizand o conexiune sigura la internet precum si o solutie anti-malware actualizata in permanenta si care ruleaza neintrerupt;
  • Te rugam sa te asiguri ca autentificarea in aplicatia de Internet Banking se efectueaza de la un calculator amplasat in conditii de siguranta ( nu in locuri publice);
  • GarantiBank nu te va contacta din proprie initiativa  pentru a solicita coduri, parole de acces sau PIN-uri. Daca esti contactat de o persoana care pretinde ca reprezinta banca si ti se solicita  aceste informatii, te rugam sa inchei discutia si sa ne transmiteti o sesizare asupra acestui incident pe adresa  info@garantibank.ro;
  • Te rugam sa te asiguri ca se acceseaza pagina reala web a bancii .In acest sens trebuie sa tastezi manual si intotdeauna in browser www.garantibank.ro;
  • GarantiBank nu iti va solicita niciodata sa te autentifici in aplicatia GarantiOnline utilizand un link primit pe adresa de e-mail;
  • GarantiBank nu iti va  solicita niciodata  informatii personale prin intermediul  e-mail;
  • Este recomandat sa asiguri confidentialitatea datelor de autentificare in aplicatie (numar client/utilizator, parola cat si PIN-ul dispozitivului token);
  • Dispozitivul token aflat in posesie  trebuie tinut in deplina siguranta ( sa nu fie la vedere  sa nu aiba inscriptionat codul PIN, sa fie pastrat in dulapuri sau spatii incuiate atunci cand nu este utilizat);
  • Daca nu vizualizezi imaginea de securitate aleasa la prima autentificare in aplicatie  este recomandat sa contactezi de urgenta Banca la adresa garantionline@garantibank.ro sau 0800.80.1234 (apel gratuit din orice retea de telefonie fixa) sau 021.200.94.94 ( numar cu tarif normal )
  • Este recomandat ca la fiecare autentificare sa tastezi in ecran codul generat de catre dispozitivul token utilizand minitastatura virtuala a ecranului si nu tastatura calculatorului;
  • Este recomandat sa verifici informatiile afisate de aplicatie cu privire la data si ora ultimei autentificari si sa anunti de urgenta banca in eventualitatea unei discrepante;
  • Este necesar sa anunti banca la 0800.80.1234 (apel gratuit din orice retea de telefonie fixa) sau 021.200.94.94 (numar cu tarif normal) in orice situatie in care are ai suspiciuni privind securitatea contului si a tranzactiilor sale, indicand cat mai multe informatii in acest sens (data utilizarii, browserul folosit, adresa IP de la care s-a facut conectarea, eventuale mesaje sau notificari din pagina);

Pagina Principală

Copyright © 2010, Garanti Bank