Întrebări frecvente

Întrebări generale

Pentru a intra în posesia cardului, te rugăm să iei legătura cu consultantul tău Garanti BBVA sau să suni la Serviciul de Relaţii Clienţi 0800 80 1234 număr de telefon gratuit, apelabil doar din reţelele fixe sau + 40 21 200 94 94, număr de telefon cu tarif normal, program zilnic între 9.00 şi 22.00.

Pentru a afla stadiul de aprobare a Cererii de emitere Card de Credit poţi vizita orice agenţie Garanti BBVA, sau poţi suna la Serviciul de Relaţii Clienţi 0800 80 1234 număr de telefon gratuit, apelabil doar din reţelele fixe sau + 40 21 200 94 94, număr de telefon cu tarif normal, program zilnic între 9.00 şi 22.00.

În astfel de situații, sună la Serviciul de Relaţii Clienţi 0800 80 1234 număr de telefon gratuit, apelabil doar din reţelele fixe sau + 40 21 200 94 94, număr cu tarif normal, apelabil din orice reţea de telefonie, program zilnic între 9.00 şi 22.00, şi anunţă imediat că ai pierdut cardul sau că acesta ţi-a fost furat. Procedând astfel nu vei purta răspunderea legată de tranzacţiile efectuate cu cardul tău după ce ai raportat pierderea/furtul acestuia.

Te rugăm să depui o copie după noul act de identitate şi o cerere semnată la cea mai apropiată agenţie Garanti BBVA.

Întrebări cu privire la cardurile suplimentare

Poţi solicita emiterea unui card suplimentar la orice agenţie Garanti BBVA, sau sunând la Serviciul de Relaţii Clienţi 0800 80 1234 număr de telefon gratuit, apelabil doar din reţelele fixe sau + 40 21 200 94 94, număr de telefon cu tarif normal, apelabil din orice reţele de telefonie, program zilnic între 9.00 şi 22.00.

Tu, ca și deţinător de card principal, hotărăşti limita zilnică aferentă cardului suplimentar. Menţionează acest procent în momentul solicitării emiterii unui card suplimentar.

Da, trebuie să vizitezi cea mai apropiată agenţie Garanti BBVA şi să completezi formularul dedicat.

Pentru cardul suplimentar, nu există sumă minimă de plată. Toate tranzacțiile efectuate cu cardul principal și cardul/cardurile secundar/e se regăsesc în extrasul de cont al deținătorului cardului principal.

Codul PIN

Poţi intra în posesia codului PIN, după activarea cardului, sunând la Serviciul de Relaţii Clienţi 0800 80 1234 sau +40 21 200 9494, număr cu tarif normal, apelabil din orice reţele de telefonie, program zilnic între 9.00 şi 22.00. Dacă după activarea cardului nu reuşeşti să intri în posesia codului PIN, acesta îţi va fi transmis prin curier.

Poţi afla codul PIN sunând la Serviciul de Relaţii Clienţi 0800 80 1234 sau +40 21 200 9494, număr cu tarif normal, apelabil din orice reţele de telefonie, program zilnic între 9.00 şi 22.00.

Codul PIN poate fi schimbat sunând la Serviciul de Relaţii Clienţi 0800 80 1234 sau +40 21 200 94 94, număr cu tarif normal, apelabil din orice reţele de telefonie, program zilnic între 9.00 şi 22.00.

Întrebări despre plata ratelor / limita de credit

Extrasul de cont îţi oferă informaţii utile și detaliate legate de toate plățile și tranzacţiile efectuate cu cardul de credit în luna aferentă extrasului de cont, de limita ta de credit, de valoarea bonusului, de sold.

Fiecare tip de Bonus card are o limită maximă de credit. Te invităm în cea mai apropiată agenţie Garanti BBVA pentru a solicita o mărire a limitei de credit a cardului tău.

Pentru a modifica data emiterii extrasului de cont poți să suni la Serviciul de Relaţii Clienţi 0800 80 1234 număr de telefon gratuit, apelabil doar din reţelele fixe sau + 40 21 200 94 94, număr de telefon cu tarif normal, program zilnic între 9.00 şi 22.00, sau poti seta data emiterii prin Garanti BBVA Online, serviciul nostru de Internet Banking. Poţi schimba data emiterii extrasului de cont o singură dată pe lună şi de maxim 2 ori pe an.

Dacă doreşti ca suma minimă de plată aferentă Bonus Cardului tău să fie reţinută automat din contul tău la data scadentă, te rugăm să mergi în orice agenţie Garanti BBVA, să setezi opțiunea din Garanti BBVA Online, serviciul nostru de Internet Banking sau să suni la Serviciul de Relaţii Clienţi 0800 80 1234 număr de telefon gratuit, apelabil doar din reţelele fixe sau + 40 21 200 94 94, număr de telefon cu tarif normal, program zilnic între 9.00 şi 22.00. Este absolut necesar ca la data plăţii automate să existe în contul tău o sumă acoperitoare.

Nu este posibil să achiți automat suma minimă de plată din limita de credit aprobată. Suma minimă de plată poate fi reţinută automat numai din contul tău curent la data scadentă, după setarea opţiunii de debitare automată.

Este perioada în care nu ți se percepe dobândă pentru tranzacțiile efectuate la comercianți, cu condiţia de a achita integral până la Data Scadentă suma datorată la sfârşitul perioadei de calcul pentru care a fost emis extrasul de cont.

Perioada de graţie este de până la 50 zile: 30 zile pentru ciclul tranzacţional, plus 20 zile pentru plata sumei minime datorate.

Nu se va aplica dobândă pentru toate tranzacțiile efectuate la comercianți, dacă datoria curentă se plăteşte integral până la data scadentă. Dacă optezi pentru plata parţială a sumei utilizate, atunci se va aplica dobânda de la data respectivei tranzacţii la comerciant până la data plăţii. În cazul retragerilor de numerar, se va percepe dobândă de la data tranzacţiei până la data plăţii.

  • La orice ATM Garanti BBVA
  • Prin Garanti BBVA Online
  • În orice agenție Garanti BBVA
  • Apelând Serviciul de Relaţii Clienţi
  • În locațiile Poșta Română
  • În locațiile Pay Point

Poți efectua plata lunară la orice Agenție Garanti BBVA sau să suni la Serviciul de Relaţii Clienţi 0800 80 1234/ + 40 21 200 94 94, program zilnic între 9.00 şi 22.00.

Întrebări despre anularea ratelor

Planurile de rate se pot anula oricând fie prin contactarea serviciului Serviciul de Relaţii cu Clienţii, fie prin solicitare scrisă într-una dintre agențiile Garanti BBVA.

În cazul rambursării/returnării în avans a ratelor aferente tranzacțiilor realizate prin Bonus Card, pe următoarele extrase de cont vor fi evidențiate atât ratele inițiale cât și ratele rambursate/returnate, până la momentul postării ultimei rate aferente fiecărei tranzacții în parte. Totodată, pe extrasele de cont următoare poate interveni un decalaj între postarea ratelor inițiale scadente și ratele rambursate/returnate, din prisma datei în care s-a realizat postarea ratei și postarea rambursării/returnării. Astfel, unele extrase de cont pot fi diminuate cu sumele aferente ratelor decalate și implicit alte extrase de cont pot fi majorate cu sumele reprezentând perechi ale tranzacțiilor decalate și evidențiate anterior.

Această opțiune este gratuită.

Simplul transfer al unor sume care depășesc Totalul Datoriei Curente, în contul cardului nu implică, automat, anularea planului de rate. În situația în care doriți plata în avans, parțială/totală, a ratelor viitoare, fie contactați serviciul Serviciul de Relaţii Clienţi, fie solicitați în scris într-una dintre agențiile Garanti BBVA.
În acest caz contravaloarea ratelor solicitate pentru rambursare în avans va fi postată la plată, reprezentând un debit curent. Altfel, disponibilul din contul atașat cardului de credit se va transfera automat pe card la momentul în care se vor posta la plata ratele viitoare sau în cazul în care se vor realiza alte tranzacții cu postare imediată.

Întrebări despre TEHNOLOGIA CONTACTLESS

Activarea sau dezactivarea funcționalității Contactless se poate realiza apelând Serviciul de Relații Clienți sau mergând în agențiile Garanti BBVA.
Plătește rapid prin simpla apropiere a cardului de un POS/terminal cu funcționalitate Contactless fără introducerea codului PIN pentru tranzacțiile de până la 100 lei. Doar la prima tranzacție se va solicita introducerea cardului în terminalul POS și codul PIN. Activarea sau dezactivarea funcționalității Contactless se poate realiza apelând Serviciul de Relații Clienți sau mergând în agențiile Garanti BBVA.

Întrebări despre bonus

Bonusul pe care îl câştigi poate fi uşor folosit la orice Magazin Partener Bonus Card, în orice moment. Nu trebuie să aştepţi! Nu trebuie să dai telefoane! Tu decizi când şi ce să cumperi gratuit! 1 Punct Bonus = 1 RON. Poţi alege să utilizezi doar o parte din bonusul acumulat pentru a achita integral sau parţial cumpărăturile făcute la oricare Magazin Partener Bonus Card. Trebuie doar să îi menţionezi vânzătorului în momentul efectuării plăţii că doreşti să foloseşti bonusul acumulat.

De fiecare dată când cumperi, câştigi 0.1% bonus, oriunde în lume la magazinele non-partenere. La Magazinele Partenere Bonus Card poţi câştiga până la 10% bonus. Tot ce trebuie să faci este să anunți comerciantul partener să folosească POS-ul Garanti BBVA. Cumperi mai mult, câştigi mai mult!

Bonusul nu expiră niciodată! Acesta este stocat pe cipul cardului tău şi îl poţi utiliza pentru cumpărături gratuite oricând doreşti!

Da, câştigi bonus şi în cazurile în care cumperi în rate la Magazinele Partenere Bonus Card.

În timpul Campaniilor Speciale nu se acordă bonusul standard pentru rate și se aplică condițiile campaniei. Pentru lista actualizată a campaniilor click aici.

În magazinele partenere se pot desfășura Campaniile Speciale pe o perioadă determinată în care se acordă rate și/sau bonus suplimentar față de condițiile standard. Pentru lista actualizată a campaniilor click aici.

Scrie-ne și un consultant Garanti BBVA te va contacta în cel mai scurt timp.

Ai la dispoziție și numerele de telefon Serviciul de Relaţii Clienţi 0800 80 1234 număr de telefon gratuit sau +40 21 200 94 94 (număr cu tarif normal, apelabil din orice reţele de telefonie), program zilnic între 9.00 şi 22.00.